4.1.09

2008 kritiği

2oo8'de okuduğum en bi' güzel kitaplar

1- sırça fanus-sylvia plath
2- kabuk adam-aslı erdoğan
3- üvercinka-cemal süreya [özel basım şeysi]
4- çavdar tarlasında çocuklar-j.d.salinger [süetkafa'nın tavsiyelerini teşekkür ederek analım burada]
5- kinyas ve kayra-hakan günday
6- mahrem-elif şafak
7- ağrı'nın derinliği-ece temelkuran [gönlümde birincisin ecetem]
8- sıfırdan az-bret easton ellis
9- kadından kentler-murathan mungan [imza gününü hala dün gibi hatırlıyorum, ahaha]
10- saatçi bayırı-ayça şen

en kötü demeyelim de okurken kendimi zorladığım kitaplar

1- istanbullular-buket uzuner [naptın ya buket, öldüm resmen, hamile olsam doğururdum kesin bu kitabı okurken]
2- hayal kırıklıkları kitabı-margit schreiner [resmen bi hayalkırıklığı]
3- aşk-ı memnu-halit ziya uşaklıgil [bir edebiyat ödeviydi ve öldüm]
4- masumiyet müzesi-orhan pamuk [ilk ve son 100 sayfa haricinde süründüm sanki, sürünmedim mi?]
5- hayatın sessizliğinde-aslı erdoğan [sanırım tüm aslı erdoğan kitaplarını okudum ama bunda sıkıldım biraz, evet]