22.2.09

The Eloise Fragments.

yüzüm yollardan geçiyor. arabalardan, evlerden, ellerden, ellerden. elim yüzlerden geçiyor. bilemiyorum. bir ev düşünüyorum.
seni seviyorum
seni seviyor..
seni sev..
seni..
sen..
bir ev düşünüyorum. içinde ben var.
seni sevi..
cümleleri bitiremiyorum. kalanlar ruhumda. hayır biraz aklımda. hayır biraz dünümde. hayır biraz yakınım. hayır yapma. hayır aklımda. hayır. ellerim. hayır. lütfen. hayır. biraz sorunum var. keşke. hayır. dememeliyim. hayır. yazmamalıyım. hayır. görmemeliyim. hayır. özlememeliyim. hayır. dokunmamalıyım. hayır. sarılmamalıyım. hayır. üzmeliyim. hayır. üzmemeliyim. hayır. özel biri olmak. hayır. isterdim özel biri. hayır. keşke. hayır. anlatmamalıyım. hayır. anlatmalıyım. hayır. dinle. hayır. beni. hayır. bana bak. hayır. bak dedim sana. hayır. sözlerime bak. hayır. gözlerime değil sözlerime. hayır. hayır.
sarı bir rüya görmek istiyorum. hayır. gömmek istiyorum. hayır. çavdar tarlası. hayır. holden? hayır. bu kadarı. hayır. tüm bunlar. hayır. çok. hayır. fazla. hayır. taşıyamıyorum. hayır. hayır. hayır.
susuyorum. aslında konuşuyorum. gülüyorum. aslında ağlıyorum.
çok zavallı ve yalnız. acı çekiyor mu, muğlak.

dünyaya tersten bakarken her şey daha güzel. güneş odama dalmaz. rüyalar kurtarıcım olur. rüyalarımda sen varsın. rüyalarıma geliyorsun sadece. sadece.
"
yaşam bir rüyadır, uyanmak ise bizi öldürür."
her sabah ayrı ayrı ölüyorum, duyuyor musun?

yaptıklarımı ve yapamadıklarımı birarada yaşıyorum.
ben hiç boğulmadım mesela.
ama ben öldüm.
ben hiç kitap yazmadım.
ama ben aşık oldum.

"
çok yalnız biri vardı, şehrin tüm pazartesileri ona kapalıydı ve diğer günleri de."

kapalıkapalıkapalı
en fazla bir, en az dokuzyüzotuzdokuz.