30.1.08

ne sen var, ben yok, biz sarhoş

ben bir mia değilim, ayak masajı istemiyorum
ben bir betty değilim, hayatını yüzseksenderece döndüremem
ben bir marla değilim, "senden çocuk düşürmek istiyorum" diyemem
ben bir eloise değilim, çıplak ayakla dolaşamam
ben bir mathilda değilim, kinimi biriktirip intikam alamam
ben bir amelie değilim, rastlantıları takip edemem
ben bir ana değilim, çekip gidersen seni affedemem
ben bir clementine değilim, seni hafızamdan sildiremem


sen bir vincent değilsin, dans etmeyi sevmezsin
sen bir zorg değilsin, fedakarlığının da bir sınırı var
sen bir tyler değilsin, yara izin olmadı hiç
sen bir tom tom değilsin, bana şiirler okuyup şarkılar söylemezsin
sen bir leon değilsin, süt içmeyi sevmezsin
sen bir nino değilsin, rastlantıları takip edemezsin
sen bir otto değilsin, bana kağıttan uçak yollamazsın
sen bir joel değilsin, beni yeniden bulmak için çabalamazsın



ben d.
sen kimsin?